שאלות נפוצות

בעת בחירת משרד, יש לשקול את המיקום, השטח, התשתיות, העיצוב,  (אם מדובר במעטפת או בגמר מלא) עלות ונגישות תחבורתית. חשוב לוודא שהמשרד מתאים לצרכים העסקיים שלך ועומד בתקציב.

בחוזה שכירות ישנם סעיפים הקשורים לתקופת השכירות, דמי השכירות, דמי הניהול, בטחונות, שימושים מותרים ותנאי יציאה. המלצה שלנו לקרוא היטב את החוזה לפני החתימה, במידה ומתעוררות שאלות נשמח לעזור.

 דמי התיווך בעסקת השכרה הינם עומדים על חודש שכר טרחה בעסקת מכירה עומדים על 2%.

כדי להעריך את שווי השוק, מומלץ לערוך השוואה בין משרדים עם פרמטרים דומים באזור. כמובן להתייעץ עם שמאי מקרקעין או סוכן נדל"ן מנוסה.

  • תל אביב: ציר יגאל אלון (כדוגמת מגדלי אלון), מרכז העסקים הצפוני (איזור מידטאון), מרכז העסקים הדרומי: ( מגדל אקרו, מגדל סקיי טאואר),  איזור שדרות רוטשילד וציר אבן גבירול.
  • רמת גן: מתחם הבורסה איזור מגדלי ב.ס.ר.
  • בני ברק: מתחם ב.ס.ר.
  • פתח תקווה: מתחם ב.ס.ר סיטי ז'בוטינסקי
  • הרצליה פיתוח

מומלץ לחפש משרדים במגדלים בני 5-10 שנים המגדלים הנ״ל עדיין ניתן לקבל את כל  היוקרה והשירותים הדרושים והתשלום יהיה מופחת ממגדל חדש. כמו כן משרד הזקוק לשיפוץ ניתן בעיצוב פנים מינימלי להפוך למשרד נעים מכובד וייצוגי.