fbpx

סיכום רבעון – מתחם B.B.C

סיכום רבעון שני 2012 – מתחם B.B.C

אינפיניטי יועצי נדל"ן עסקי בע"מ, הינה חברה המתמחה במציאת פתרונות איכותיים, חדשניים ומקצועיים בתחום הנדל"ן העסקי שעיקר התמחותה היא נישת המשרדים במגדלי הפרמיום. אנו "באינפיניטי" סימנו את בני ברק ואת מתחם C.B. B "כעיר המארחת" הבאה והדבר הבא בעולם הכלכלי עסקי בישראל ובגוש דן בפרט.

בשנת 2010 התקבלה החלטה אסטרטגית במשרדנו שמתחם B.B.C מתעתד להיות המתחם הכי "חם" בגוש דן ומתוך כך העתקנו את מושבנו למגדל בסר 1. בשנתיים האחרונות…

עיקר פעילותנו התבססה על המתחם הנ"ל ולראיה היקף העסקאות שנסגרו על ידנו בשנה האחרונה העומד כיום על למעלה מ-50עסקאות רק במתחם. כל זמננו מוקדש למתחם ואנו נמצאים בקשר רציף עם היזמים, חברי הקבוצות ומארגני הקבוצות ודואגים לאכלוס המגדלים והמתחם הן על ידי שוכרים והן על ידי משתמשי קצה.

כל אמצעי השיווק שלנו ממוקדים במתחם ואנחנו המשרד היחידי הממוקד במתחם זה בלבד, מתוך הבנה שרק התמחות והתמקצעות במתחם עצמו תוכל לספק את הכלים הדרושים לביצוע עסקאות והתאמת נכסים על פי אופי המבנה והרכבו לטווח הקרוב וכן להמשך אכלוסו בטווח הרחוק. לפרויקט שכזה הכרחית פעילות נישה מקצועית.

אנחנו ב"אינפיניטי" ערים לרחשי השוק ולדעה הרווחת ששוק המשרדים נכנס לתקופה שבה ההיצע יעלה על הביקוש. אך יחד אם זאת חושבים שלא כולם מנתחים לעומק את הסיטואציה.

מתחם B.B.C

המיקום: (בני ברק ביזנס סנטר) – מרכז עסקים חדשני ויוקרתי בגבול רמת-גן, המהווה מיקום אופטימאלי בלב מרכז העסקים של גוש דן, ובעל נגישות אסטרטגית גבוהה ביותר.

הפרויקט ממוקם בסמיכות רבה לעורקי התחבורה הראשיים: כביש 4, דרך ז`בוטינסקי, דרך אם המושבות החדש המובילה לכביש 5 ו 6, אבא הלל, ונתיבי איילון. כמו כן, קווי התחבורה הציבורית מצויים למרגלות הפרויקט, לרבות רכבת ישראל והרכבת הקלה המתוכננת בעתיד. יתרון נוסף של המתחם הינו בקרבת ולמרכז יהתרבות, הפנאי והספורט, סמיכות ולקניון איילון, לפארק הירקון וכמו בן מיקומו בסמוך לביתה משפט לענייני משפחה ולצוות מרכז של מס הכנסה.

המתחם: מתחם BBC (בני ברק ביזנס סנטר) – עיריית בני ברק הקימה מנהלת מיוחדת למתחם, אשר תעניק ליווי לכל הפרויקטים העסקיים החדשים במתחם, ותטפל בכל הנוגע לאיכות הסביבה, אכיפה, פיקוח ושמירה על הסדר הציבורי המתחם. העירייה משקיעה משאבים רבים במתחם, ומעניקה חבילת הטבות עירוניות לעסקים השונים.

"מרכז העסקים בבני ברק הוא כמו הקניון שלנו במוסקבה- רק ישביח את עצמו…" – כך אמר בטקס חניכת המתחם יו"ר אפריקה ישראל, מר לב לבייב

פוטנציאל: במתחם זה כיום ניתן לרכוש במגדל בסר 4, מגדל בסר 3, מגדל ויטאוור ובמגדל בר כוכבא משרדים במחירים אטרקטיביים ביותר – החל מ8,300  ₪ למ"ר !!! המחירים הנ"ל חסרי תקדים ולהערכתנו יגלמו תשואה פנטסטית ללקוחות המשקיעים. אשר בנוסף ייהנו מעליית ערך גבוהה מאוד וכמובן עסקה מדהימה למשתמשים אשר עבורם המתחם מהווה קרש קפיצה לבעלות על נכס במקום להישאר שוכרים ובאותה הזדמנות לדאוג לעצמם לפנסיה.משרדנומכרבעברמשרדיםבמגדליבסר 1 ובסר 2 במחירימכירהשל 13,000 – 15,000 ₪ למ"רוהשכירבמחיריםשל 80-120 ש"חלמ"ר.

תמונת מצב עדכנית מתחם B.B.C:

מגדלי בסר 1+ 2 -המהווים את הסנוניות הראשונות של המתחם נחשבים לסיפור הצלחה ולדעתנו היו הזרז להרצת המתחם. כ70,000 מ"ר סה"כ בשני המגדלים אשר נמצאים באחוזי תפוסה של 100% לאורך השנים האחרונות למעט תחלופה טבעית של הדיירים.

מגדל ויטה וקונקורד– מגדלים וותיקים המאוכלסים ע"י חברות גדולות – לאומי כארד , פלאפון, קופ"ח כללית, B.D.I.

מגדל קונקורד שלב ב`– מגדל מוצלח ואיכותי מבית אפריקה ישראל והיזם אלי שפירא. מגדל בן 19 קומות הקומות הראשונות מתחברות לשלב א` של קונקורד. עד הקומה ה6 שטח קומה טיפוסית כ1,100 מ"ר ומקומה 7 עד 19 כ1,350 מ"ר לקומה. סה"כ כ22,000 מ"ר + חניון ענק בן 600 מקומות חניה.

להערכתנו ולמיטב ידיעתנו אחוזי האכלוס עומדים על כ50% וכרגע מציעים משרדים ברמת גימור מלאה במחיר של כ-68 ₪ למ"ר בקומה ממוצעת ובגמר של 1,800 ₪ למ"ר. מגדל מצוין- עסקה מצוינת לשוכרים הפוטנציאליים. להערכתנו המגדל יסיים את רוב השיווק עד סוף השנה.

מגדל ויטאוור – מגדל הדגל של אשטרום בתחום מגדלי הפרמיום , מקביל לקונקורד על ציר בר כוכבא ומעל למגדל ויטה אך לא מחובר אליו. 19 קומות בשטח של כ1,150 מ"ר לקומה – סה"כ כ22,000 מ"ר. שווק למכירה למשתמשי קצה ולמשקיעים. להערכתנו שיווקו כבר כ70% מהמגדל. משרדנו מכר במגדל 2.5 קומות למספר משקיעים. המחירים נעים בין 8,500 ₪ למ"ר בקומות הביניים לבין9,800 ₪ למ"ר בקומות העליונות. הקומות התחתונות שווקו במלואן. מגדל בוטיק יוקרתי יאכלס בעיקר את משתמשי הקצה.

אכלוס משוער- מאי 2013 .

בסר 3 – ה"יהלום" החדש של המתחם, מגדל בן 35 קומות שטח קומה טיפוסית כ1,100 מ"ר – סה"כ כ38,000 מ"ר . שווק חציו כקבוצת רכישה והחצי השני כרכישה מהיזמים בעלי הקרקע . רוב המגדל מורכב ממשקיעים אך כרגע ערב מסירתו יש התעניינות ערה מצד משתמשים פוטנציאליים לרכישה של שטחים. המכירה כיום נעה בין 8,900 ₪ למ"ר בקומות התחתונות ל11,500 ₪ למ"ר בקומות העליונות- כל המחירים למ"ר מעטפת כמובן.מדובר למעשה במגדל היוקרה היחידי בו ניתן לרכוש בו משרדים לכניסה מידית.

משרדנו מכר למעלה מ6 קומות במגדל ומעורב כבר במספר לא מבוטל של עסקאות יד 2 במגדל.

אכלוס מידי- דצמבר 2012

בסר 4 – ה"אח הגדול" תאום מבחינה ארכיטקטונית של בסר 3 אבל גדול יותר . כ1,400 מ"ר לקומה טיפוסית , מגדל בן 41 קומות . סה"כ  כ57,000 מ"ר. כ32 קומות נרכשו על ידי קבוצת רכישה של ב.ס.ר. נשארו כ9 קומות בחלקים הגבוהים של המגדל ומציע אותם למכירה החל מ8,350 ₪ למ"ר החל מקומה 22.

אכלוס משוער להערכתנו- תחילת שנת 2015

מגדל צ`מפיון – נדל"ן מניב של חב` אלייד אשר צרפה לעסקה את חב` מגדל שרכשה כ30% מהפרויקט. מגדל שיתנשא לגובה של כ40 קומות. שטח קומה טיפוסית כ1600 מ"ר. סה"כ כ50,000 מ"ר . בשלב א` ייבנו רק כ27 קומות . מתוכן 8 קומות מפלסי חניה ואולמות תצוגה לרכבים של הקבוצה . סה"כ משרדים בשלב א` כ35,000 מ"ר . משרדים להשכרה בלבד במחירים של החל מ56 ₪ למ"ר מעטפת החל מקומה 11. מגדל ברמה גבוהה שמשווק לחברות גדולות בשטחים של מינימום קומה עצמאית .

אכלוס משוער להערכתנו – אמצע שנת 2013.

מגדל בר כוכבא – מגדל קטן אך מרשים ברח` בר כוכבא בסמוך לרח` ז`בוטינסקי , כ20 קומות סה"כ .קומה טיפוסית בשטח של כ-1000 מ"ר . סה"כ כ20,000 מ"ר. קבוצת רכישה שאורגנה ע"י קבוצת לנוקס ונמכרה לאחים חג`ג` אשר סיימו את העסקה – יצאה לדרך בשנת 2008 . מורכבת בעיקר ממשקיעים

לסיכום:

אינפיניטי ממוקמת פיסית בב.ס.ר 1 במתחם B.B.C,  אנחנו חיים  את המתחם יומיום, כל צוות אינפיניטי עובד, חושב ודואג כל היום למתחם, אנחנו שותפים בקבוצות הרכישה ובעלי נכסים בפרויקטים היזמיים.

אנו מזמינים אתכם משקיעים ובעלי עסקים לקחת חלק בסיפור ההצלחה של המתחם.

דילוג לתוכן