fbpx

בואו נבין את צרכי ההיטקיסטים 😍

ענף ההיי-טק מהווה את קטר המשק הישראלי, ככזה, מבני הנדל"ן המשמשים את הענף נדרשים לבצע שינויים תכופים כדי להתאים את סביבת העבודה לאופיין התפעולי של החברות מתוך תובנות מקצועיות כיצד לשפר את ניצולת היכולות של המשאב החשוב ביותר – המשאב האנושי.כחלק מניתוח הצרכים ללקוחותינו ולאור מספר הצלחות בתקופה האחרונה של עסקאות מעבר ואכלוס ע"י חברות מובילות בענף, ריכזנו את הדרישות, הצרכים והשיטות המקבילות בינהן. כדי לשקף את המניעים המנחים את מנהלי החברות לשפר את סביבת העבודה ואף לעבור למשרדים חדשים, נפגשנו עם שתיים ממנהלות משאבי האנוש בחברות המובילות במשק, כדי להכיר את הסיבות הייחודיות לענף ההיי-טק.

האחת: מכהנת כמנהלת משאבי אנוש של חברה ותיקה ומוסדית בתחום פיתוח הטכנולוגיות המתקדמות והשנייה: מנהלת משאבי האנוש של חברת סטרט-אפ דינמית וצעירה. עם שתיהן מצאנו את המוטיב המרכזי למעבר: הסטנדרט החדש במשק הישראלי לחברות הענף המחייב שיפור בסביבת העבודה לעובדים במטרה להניב פריון עבודה גבוה יותר ומימוש מלוא יכולותיהם היצירתיות והמקצועיות. בין הגורמים המרכזיים המחייבים את החברה לשפר מיקום, עומדים שלושה שיקולים עיקריים:

• רגולטוריות – התאמת המבנה לצרכי העובדים ולעובדים עם צרכים מיוחדים כגון: נגישות לאנשים עם מוגבלויות, מתחמי עישון מבודדים וכן תקנות חוקתיות עדכניות המוכתבות על ידי חברות האם בחו"ל כדוגמת, מספר חניות לרשות העובדים, הקצאת, מרחבים משרדיים לסדנאות העשרה לעובדים (אישי ומקצועי).

• רווחת העובדים- התאמת המבנה לשיפור תנאיהם האישיים של העובדים כדוגמת: חניית קורקינטים ואופניים, מקלחות ומלתחות לעובדים, מרחבים משרדיים לערבי חברה וגיבוש עם המשפחות, מטבח מאובזר, חיי קהילה סביבתית הסמוכים למסעדות, בארים, דואר, חנויות נוחות ואף מרחבים לקייטנות ילדי העובדים.

• מקצועיות- השכרת/רכישת מתחם עבודה המאפשר ישיבה משותפת של כל דרגי החברה ב- OPEN SPACE לביטול מעמדות ושיפור יכולת סיעור המוחות, הקצאת 'בוטים' כחדרי מחשבה ומיקוד, מרחבים משרדיים לסדנאות העשרה מקצועיות לעובדים, חדרי ישיבות גדולים הכוללים עזרי תצוגה, שידור ומולטימדיה. רוצים לדעת עוד לפני שאתם מחליטים לעשות צעד? אנחנו כאן עבורכם אינפיניטי יועצי נדל"ן עם כל הידע והיכולות שיאפשרו לכם להרכיב סביבת עבודה תומכת, מקצועית ויעילה ברמה האישית והמקצועית עבורכם ועבור עובדיכם. נקודות שעלו לטובת רווחת העובדים:

• חניה לקורקינטים + אופניים, מקלחות לעובדים, בוטים לשיחות פרטיות וחדרי מחשבה, מרחבים משרדיים לסדנאות העשרה לעובדים (אישי ומקצועי). ערבי חברה וגיבוש עם המשפחות, מטבח מאובזר, ישיבה ב-OPEN SPACE המבטלת מעמדות בחברה, נגישות לנכים, מרפסות עישון, חיי קהילה סביבתית – מסעדות, בארים, דואר, חנויות נוחות.

Photo Credit: James John Jetel & BOX Studios Chicago 😊📸#אינפיניטי_יועצי_נדלן#הייטק#חלליעבודה#גיוסי_הייטק

דילוג לתוכן