fbpx

בג'ונגל של החיים – תמיד טוב שיהיה ברשותך את כלי ההישרדות האולטימטיבי "אולר של חברים".


החיים הם מסע בן עשרות שנים, במהלכם אנו מפלסים את דרכינו בינות להצלחות, הקשיים, הניצחונות, המכשולים, מרום ההישגיות ותחתית המשברים.
קשה לו לאדם לשרוד לבדו בג'ונגל החיים🤹🤩🏃‍♀️ לטפס מעלה על עצים ולקטוף, לפלס דרך בין ענפים שורטים את הקוצים לעקוף, לפנות דרך בין עשבים שוטים ולנסות במהלך הדרך כמה שפחות לטעות ו"לחטוף".
השורד בג'ונגל כמו בחיים, יודע שיכולת ההישרדות שלו תלויה בשני דברים: איכות האולר שבחר לקחת עימו וסוג הלהבים😉
להב המסור לבניית מחסה וחיתוך הענפים, להב הסכין לחיתוך האוכל שניצוד וחיתוך העשבים, כמוהם גם להב הפצירה כדי לשייף קוצים דוקרים, והלהב הזו, זו עם הברזל המכופף שאף אחד לא יודע מה באמת עושים בה – עד שנתקלים בבעיה כשצריך לתלות את האוכל גבוה כדי שלא יכנסו אליו נמלים.
כמו השורד בג'ונגל, כך חייו של איש העסקים, רק עם הבדל אחד: באולר של איש העסקים אין להבים – יש בו.. חברים!.
עולם העסקים הוא לא סתם ג'ונגל אקזוטי מתוייר ומהנה.
זהו ג'ונגל עבות וסבוך, עם קשיים ורגולציות ולכל מצב יש הסתעפות דרכים בה עולות דילמות מורכבות. על מנת –לצלוח אותו בהצלחה, יש צורך בתמיכה מקצועית כדי להיערך כראוי למענה.
לשורד בג'ונגל העסקים בישראל, יש אולר חברים ייחודי🦸‍♀️🦸🦸‍♂️🦹🦹‍, הלהבים בו צריכים להיות אפקטיביים, חדים, מהירי תנועה ושישמרו על האינטרסים שלו באופן בלעדי.
את להבי החברים אין צורך לפתוח באופן קבוע,
אלא במקרי הצורך הם שם, נכונים לשליפה, עומדים לצידך בשל אופי הקשר בלי לשאול "למה"? ו-"מדוע"?.
בין הלהבים תמצא בצידו השמאלי של האולר, את הצד המספק מענה לחיים הפרטיים,
את החבר החשמלאי, המכונאי, ההוא שמבין תמיד באינסטלציה והחבר מתקן המזגנים,
בצידו הימני של האולר, תמצא את הלהבים המסייעים בתחום המקצועי:
את החבר יועץ ההשקעות, עורך הדין, רואה החשבון ובעידן החדש – גם את יועץ הנדל"ן, זה המכיר את הענף והשוק באופן חד משמעי ומדוייק
אז בואו נקפל לרגע את שאר הלהבים (ויסלחו לי לרגע שאר החברים), ונתמקד לרגע בלהב ה-'נדל"ן', זו שאיתה איש העסקים "בונה בניינים"🏢
עולם הנדל"ן מאופיין בעסקאות המתמשכות על פני שבועות וחודשים, אך מנגד, חלקן המוצלח יותר יוצא לאוויר העולם בתוך שעות או ימים,
זאת בזכות יזמים ה"יודעים" לאתר עסקה טובה ולעלות על הרכבת בזמן לפני כולם – זהו ההבדל בין איש עסקים לבין יזם מוצלח, המגיע להצלחה שעליה חלם🤔🔝💬.
בשעה שבה איש העסקים נדרש לקבל החלטות כבדות משקל בעלות משמעות פיננסית עתידית , אולר החברים נשלף והלהבים המקצועיים נדרשים כדי להכווין לדרך הנכונה ולספק את המענה וההדרכה הנכונים. .
יהיו את אלו שיידרשו לייעוץ, אלו שיעמדו להגן,
אלו שימליצו ואלו שיבצעו את פעולת התיווך בה יידעו לדרוש את מלוא זכויותך לממש ולהוביל אותך בהצלחה דרך הסכמים פתלתלים עם תתי סעיפים שאותם עבורך צריך לעגן.
אם נחזור לאולר להבי החברים, חשוב לזכור שגם אולר איכותי, מפלדת אל-חלד צריך לתחזק, קפה פעם בשבועיים שלושה, על שיחה שאינה קשורה דווקא לתחום העיסוק, כדי לקבל תמונת מצב, אפשרויות, כיוונים – אחרי הכל, ההזדמנויות האמיתיות בחיים מגיעות ברגע של 'הבזק'.
אם אתה הוא אותו איש העסקים, זה היודע שאולר החברים צריך להיות "פעיל", (מה שנקרא "מדי פעם לשמן את הקשר החברי"),
זה הרי עניין של זמן עד שתצטרך אותו, את חבר להב הנדל"ן וכשתצטרך כדאי שהוא יהיה שם עבורך פועל במלוא המרץ, דואג לאינטרסים שלך ומפלס דרכך לעסקה מוצלחת כ'להב העיקרי'.🎯
אם את או אתה נמנים על אותם אנשי עסקים מוצלחים, דאגו שיהיה באמתחתכם אולר חברים איכותי, משומן ורב שימושי, ושימו לב במיוחד, ללהב חבר הנדל"ן – הוא זה שיביא אותך במקצועיות ויחס אישי-חברי, לנכס על חוף מבטחים.
מוקדש לאותם אנשי עסקים עם קריצה והמלצה- לאלו שנפלו /פספסו/ עסקה, שילמו יתר על המידה או הלכו בלילה לישון עם תחושת החמצה…🤦‍♂️
מעוניינים לבדוק אם אינפיניטי היא הפרטנרית שלכם ב'אולר החברים'?
אנחנו כאן עבורכם בכל עניין ושאלה, כדי לפלס עבורכם דרך בג'ונגל הנדל"ן.
אחרי הכל… אנחנו הלהב שיודעת לעבוד ללא הפסקה בכל מקום וזמן.
אינפיניטי יועצי נדל"ן 036767760 כפיר☎️ 0542881125

דילוג לתוכן