fbpx

משרדים יוקרתיים

תמהיל השיווק, המורכב מארבעה ה- "P" הוא הרכב הפעולות הננקטות על ידי החברה, ליישום אסטרטגיית השיווק של החברה.

ארבעת ה- P הם:

PRODACT – מוצר

PLACE – מיקום

PROMOTION – קידום.

PRICE – מחיר

עבור עסקים רבים, בעיקר בתחום המקצועות החופשיים 2 ממרכיבים אלו PROMOTION  ו-PRODACT מסופקים על ידי ויזואליות המשרד.

משרדים יוקרתיים, ממצבים את בעל העסק ומגדירים את קהל הלקוחות איתם שואף העסק לעבוד, הדרך שבה ימותג העסק בעיני הלקוחות והמבקרים ויציב סטנדרטים של עבודה שוטפת בהתאם לחזות אותה העסק מעוניין לשדר.

מה הם "משרדים יוקרתיים"?

אם בעבר עסקים נהנו מפריחה כלכלית בהתאם למיקומם יחסית ל"רחוב הראשי" ולמרכז תנועת העוברים ושבים, כיום, עם ההתקדמות בהעדפת הלקוחות, ועם ריבוי בעלי העסקים בתחומים שונים וממוקדי צרכי לקוח, המיקום יחסית למרכז תנועת העוברים ושבים נדחק הצידה ואת מקומו תפש מראה מרחב המשרד, והקרבה לעסקים המשדרים חוזק ועוצמה.

הקמת העסק ושיפור המוצר/השירות המסופק ללקוח אינם מספיקים על מנת למקסם את מירב הפוטנציאל הריווחי הגלום בו, תמהיל השיווק מכתיב עוד צרכים ודרישות שעמידה בהם באופן האופטימלי, יאפשרו לעסק למקסם את הרווח הטמון בפעילותו.

משרדים יוקרתיים מתמקדים ביכולת של הנכנס בפתחם להתרשם ולשדר עוצמה, חוזק, עושר, יציבות, וותק, הישגיות והצלחה.

רושם זה, הוא שיתורגם על ידי הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ל:מקצועיות, התמחות, סטנדרטיזציה בתהליכי העבודה, ויכולת העסק לספק שירות/מוצר התואמים את מראה המשרד.

כפי שאיש עסקים טוב זקוק לשעון יוקרתי, רכב יוקרה, בגדי יוקרה ממיטב המעצבים, על מנת להתערות ולהתחבר למובילי השוק, כך זקוק העסק למשרד יוקרתי על מנת למתג ולמצב אותו בשורה אחת עם מיטב המשרדים המצליחים במשק.

עסק המכיר ומבין את תמהיל השיווק שינחה אותו בדרכו העסקית, חייב להשקיע מחשבה ותכנון מעמיק בסוג ומראה המשרד אותו הוא מעוניין להקים, על מנת לקבע את הערך הנתפש של החברה המתפקדת בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים

מה מגדיר את המשרד כ"משרד יוקרה"?

מיקום: עוד לפני הכניסה למשרד עצמו, יש חשיבות גבוהה לסביבה העסקית שבה הוא ממוקדם, מגדלי בסר, מתחם הבורסה, רח` רוטשילד ועוד מיקומים מועדפים, יוצרים את התחושה אצל הלקוח, כי פתיחתם בלוקיישן האמור, כבר מהווה אסמכתא לכך שהעסק הוא יציב, שהוא חלק ממערך משרדים גדול ואיתן ביחד עם משרדים יוקרתיים המוחזקים על ידי מיטב החברות במשק.

לכן אם בעבר החשיבות היתה הקרבה לתנועת האנשים, היום החשיבות מתמקדת בסמיכות לעסקים מצליחים אחרים וניצול המיתוג שלהם על מנת למנף את עסקך.

מראה פנימי של המשרד: ריהוט יוקרתי ומוקפד, מבנה פנימי ארכיטקטוני, מרחב פנימי מעוצב, מבנה חדיש בעל סטנדרטים של בניה מתקדמים, תאורה תואמת ומחמיאה, הדגשת יתרונות ויזואליים בולטים והצנעת פריטים צורמים לעין, הם שיקבעו מהו הרושם הראשוני שאותו יחווה הלקוח, וכיצד תתפתח מנקודה זו והלאה המשך ההתקשרות עם העסק.

אם בנושא הריהוט יש מקום רב ליצירתיות בעל העסק, הנושא הארכיטקטוני טומן בחובו עלויות גבוהות במיוחד ולעיתים אינו כדאי במידה והעסק המאכלס אינו "בעל הנכס".

כאן תבוא לידי ביטוי היכולת למצוא את המשרד האופטימלי מבחינה ארכיטקטונית שיצריך מיקוד בנושא הריהוט והתאורה בלבד ללא צורך בשיפוץ מאסיבי ויקר.

אביזרי העשרה וסמלי סטטוס: נקבעים על ידי  סוג דלת הכניסה למשרד ועיצובה, סוג הריצוף והתאמתו לאופי המשרד, המצאות ומיקום עמדת הקבלה, כמות החלונות והנוף הנשקף מהם, מראה המשרדים וחיפוי הקירות, קיומו של חדר ישיבות מפואר, מראה הריהוט שבו, ואביזרים העומדים לרשותו לצורך ביצוע עבודה שוטפת עם לקוחות בנינוחות מירבית.

כל אלו ועוד, הם שימתגו את המשרד כ"משרדים יוקרתיים", ויעבירו את המסר באופן ויזואלי על אופי החברה, עוצמתה וחוזקתה, יכולותיה המקצועיות והפיננסיות, והתאמתה לרמת הלקוחות עימם היא שואפת לעבוד.

ואם נחזור לתחילת המאמר, ולתמהיל השיווק, כמחצית ממרכיבי השיווק של עסק בשנים האחרונות, טמון בהתמקמותו במשרדים יוקרתיים.

משרד יוקרתי, יספק עבור החברה את הפרסום הנכון, את התדמית הראויה, את המסרים הפסיכולוגיים שאותם הוא רוצה לשדר ללקוחותיו ולגורמים האנושיים הסובבים אותו.

כשאת/ה כבעל עסק חושב על מושגים כגון: "פרסום" ו – "יחסי ציבור" , משרד יוקרה הוא המקום שבו יתחיל מסע הפרסום של העסק שלך.

משרדים יוקרתיים הינו תחום התמחות בפני עצמו בתוך תחום הנדל"ן העסקי, ומצריך רמת ידע גבוהה במיוחד על מנת להתאים ולאתר את המשרד הנכון לצרכיך.

אנו בצוות אינפיניטי יועצי נדל"ן, כמשרד המתמחה במתן שירותי נדל"ן בתחום משרדים היוקרתיים, מזמין אותך ליצור עימנו קשר, ולקבל עוד מידע מהידע הקיים אצלנו בנושא "משרדים יוקרתיים", ולבדוק התאמת משרד יוקרה מתוך המאגר הגדול הקיים בחברתנו לצורכי חברתך.

התמחותנו במתחמי מגדלי משרדים יוקרתיים, מאפשרת לנו לפרוש בפניך את מגוון האפשרויות על פי דרישותיך וצרכי העסק שלך, על מנת שתוכל למתג את העסק ולהכנס לעולם העסקים עם הלקוחות שעימם הינך מעוניין לעבוד.

דילוג לתוכן